A: Denne beskjeden kan komme av flere årsaker, husk at brukernavnet alltid er en e-postadresse:
A: Du trenger kundenummer og MålepunktID/Målernummer for å opprette tilgang. Dette finner du på fakturaen din.
A: Dette betyr at bedriften din allerede har brukere registrert for innlogging. Da må du kontakte den personen, internt i deres bedrift, slik at det kan opprettes en bruker for deg i tillegg.
A: Dette er vanskelig for oss å vite også, da mange bedrifter har forskjellige rutiner på dette. I de fleste tilfeller, er det samme person som har inngått strømavtalen, som også administrer brukerne internt hos dere.
A: Brukernavnet er det samme som du bruker for å logge inn, dette er alltid en e-postadresse.
A: Ditt midlertidige passord er kun gyldig i 24 timer, husk også at du må være nøye med å skille mellom store og små bokstaver. Husk også på at noen bokstaver og tegn er veldig like, som for eksempel null og o, og liten l og en stor i. Om ikke noe av dette løser problemet, så hjelper vi deg gjerne på kundesenteret på tlf 21 49 49 49 eller e-post: bedrift@fortum.com."